Головна » 2014 » Листопад » 26 » Методика роз'язування задач
11:40
Методика роз'язування задач
Запісочна Людмила Володимирівна, учитель хімії та біології Лебедівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Кам'янської районної ради Черкаської області


Завантажити

Уміння розв’язувати задачі є основним показником творчого засвоєння предмету. Крім того учні вчаться встановлювати нові зв’язки між поняттями, логічно розмірковувати, аналізувати та порівнювати, абстрактно мислити. Розв’язування задач сприяє поєднанню теорії з практикою. Під час розв’язування задачі необхідно виділяти хімічну (дослідження, вибір способу розв’язування) і математичну (розрахунки) частини, які знаходяться у взаємозв’язку. Знання алгоритму розв’язування кожного типу задач дає можливість учневі швидше зорієнтуватися в нестандартній ситуації і зекономити час у виборі способу розв’язування.

Розв’язування творчих задач вимагає від учнів неординарного підходу, глибоких знань предмету, тому це реальна спроба підвищити управління мислительними процесами школяра. Виконання мислительних операцій у чіткій послідовності привчає до аналізу отриманої інформації, конкретизації та її структурування. А це виробляє звичку застосовувати набуті знання та вміння у реальному житті.
Переглядів: 131 | Додав: Lebedsk | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: